fbpx

איך תשדרו מראה של יוקרה בחלל החיצוני של ביתכם?

מי שאמר שאי אפשר להפוך מרפסת וגינה ליוקרתיות, שיחשוב שוב.
כשמתחילים לשדרג את המרפסת, כל רכיב נכנס לתהליך העיצוב – המיקום של ריהוט הגן, החומרים, הצבעים והאביזרים. כל אלה, יכולים ליצור את האווירה המושלמת שתשדר מראה יוקרתי ומיוחד.
קבלו מאתנו כמה טיפים שיעזרו לכם לשדרג את החלל החיצוני שלכם ולהפוך אותו למלא בסטייל.

איכות החומרים

ריהוט גן נחשב ליוקרתי אם הוא מורכב מחומרים איכותיים שעמידים לכל תנאי מזג האוויר,
ובמיוחד לשמש הקופחת של ישראל.
שני חומרים שיכולים להתאים בדיוק למטרה הזו, הם אלומיניום וראטן. בינינו, לא משנה מה מבניהם תבחרו, זו כנראה תהיה בחירה טובה ואיכותית.
ריהוט גן מאלומיניום הוא ריהוט עמיד אשר מספק עיצוב יוקרתי ומודרני בו זמנית. האלומיניום הוא חומר קל ועמיד במים, שאינו דורש תחזוקה כמו חומרים אחרים, וניתן לנקות אותו בקלות באמצעות מים וסבון.
מערכת ישיבה מדגם סיישל למשל, היא דוגמה למערכת יוקרתית מאלומיניום מקולקציית הLuxuty שיכולה לסגור לכם את הפינה.
גם הראטן מהווה חומר איכותי ועשוי להיות בחירה טובה. זהו חומר שעמיד לכל תנאי מזג האוויר. ריהוט גן מראטן הוא הפתרון האידיאלי למי שרוצה ליהנות גם מפונקציונליות וגם מסגנון יוקרתי בחלל החיצוני.
מערכת ישיבה לינקולן היא לגמרי מה שהיינו בוחרים כדי להפוך את המרפסת ליוקרתית וייחודית יותר.
תוכלו גם להרגיש את תחושת היוקרה במערכת הישיבה דובאי המאופיינת במראה ייחודי ומרהיב במיוחד ועשויה מאלומיניום איכותי בחיפוי חבלי צינורות עבים, איכותיים ועמידים.

ריהוט משלים

קונכיות, ערסלים ומיטת שיזוף – בין אם יש לכם מרפסת קטנה או גדולה, אלה התוספות שיכולות לתת לה טאץ' מיוחד וקסום, ולעשות אותה המרפסת הכי מיוחדת ויוקרתית בשכונה.
ערסל דגם סיישל, למשל, יכול להוסיף נגיעה ייחודית ואיכותית למרפסת שלכם (ויגרום לכם גם על הדרך להרגיש בסיישל אם תוסיפו לעצמכם איזה שייק על הדרך…).
ואם בא לכם להרגיש פינוק אמיתי, מיטת שיזוף דובאי יכולה להיות בחירה נכונה בשביל להוסיף את המראה היוקרתי. קחו רק בחשבון שאחרי שתוסיפו אותם, יהיה לכם קשה להיכנס הביתה.
אנחנו הזהרנו מראש (:

הוספת צמחייה

הוספת צמחייה למרפסת היא דרך מושלמת ליצירת אווירה יוקרתית ומרגיעה בחלל החיצוני שלכם. צמחיה יכולה ליצור פרטיות חלקית ולהוסיף גוונים ירוקים וטבעיים המשדרים רוגע ונופש. בחירת צמחייה מתאימה יכולה לשדרג את המרפסת בצורה ייחודית ולשדרג את התחושה הכללית של המרחב. ניתן גם לשדרג את העיצוב על ידי הצבעים של עציץ או על ידי פריטי דקורציה אחרים, כמו עציצים מעוצבים. בחירה מתואמת עם סגנון המרפסת יכולה להוסיף לא רק למרפסת, אלא גם לחוויה שלכם בחלל החיצוני.

אביזרים קטנים, הבדל גדול

אביזרים הם המפתח להעניק למרפסת שלך תחושה יוקרתית. כל פרט יכול לעזור לייצר אווירה מזמינה ויוקרתית יותר. הוספת כריות אלגנטיות לריהוט החיצוני יכולה לשדרג את הנוחות וליצור אווירה מפנקת. כריות בגוונים ניטרליים למשל יכולות להתאים לכל סגנון ולהוסיף אווירה של נופש.
בנוסף, אפשר להשתמש בהארה איכותית בערב, שתהפוך את המרפסת או הגינה למזמינה ונעימה.
ניתן להשתמש בנרות עם עיצוב יוקרתי או במנורות עמידות למזג האוויר, המוסיפות גם לאסתטיקה של החלל. כמובן יש לזכור כי בהוספת אביזרים המשדרים יוקרה למרפסת, חשוב לשמור על איזון.
כל אביזר יכול להוסיף לסטייל ולנוחות, אך יש לזכור שהמפתח הוא במידה, כדי לשמור על תחושת הניקיון והיוקרה.

לסיכום

אפשר להפוך כל מרפסת וגינה ליוקרתית יותר כשבוחרים בריהוט והנכון ובאביזרים הנכונים.
כשמשקיעים בחומרים איכותיים כמו אלומיניום וראטן, הם מספקים לא רק עמידות אלא גם סטייל מודרני. בנוסף, הוספת תכנון חשובה בבחירת ריהוט הגן, והתאמת צבעים יכולה להוסיף לחלל יוקרה ייחודית.
ריהוט משלים, צמחיה ואביזרים שונים עשויים לסייע ליצירת סטייל שיכול לעשות את כל ההבדל.
אנחנו כאן בשבילכם, כדי לסייע לכם להפוך את החלל החיצוני לייחודי ויוקרתי-
כזה שגם יגרום לכם לרצות להישאר בחוץ, וגם ישאיר לכולם את הלשון בחוץ.