fbpx

איך תוכלו לשמור על ריהוט הגן בצורה הטובה ביותר

ריהוט גן לא רק מייפה את הגינה או המרפסת, אלא גם מספק אזור לאירוח, למנוחה, או לארוחה באווירה כיפית ומפנקת. אנחנו מאמינים שהוא ממש חלק בלתי נפרד מהבית, גם אם הוא ממוקם מחוצה לו. לכן, יש לשמור עליו ולטפל בו, ממש כמו שדואגים לתחזק את הבית ולשמור עליו.
קבלו מאתנו כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם לשמור על ריהוט הגן שלכם בדרך הטובה ביותר.


בחירה נכונה של חומרי הגלם

בחירת ריהוט גן אשר עשוי מחומרים איכותיים הוא הצעד הראשון והחשוב ביותר. כמובן שאת הריהוט יש לרכוש בהתאם לצרכי הדיירים, וכן בהתאם לאזור אותו מרהטים ולמידת החשיפה לנזקים אפשריים. מתוך ההבנה הזו, בחירת החומרים בהם אנו משתמשים בריהוט הגן שלנו נעשתה בקפידה ובמחשבה על הכל. החומרים המרכיבים את מוצרינו הם עמידים במיוחד ומתאימים לכל תנאי מזג האוויר המשתנים.


ניקוי באופן קבוע

גם אם נראה שריהוט הגן שלכם איננו דורש ניקוי, מומלץ לנקות אותו באופן קבוע, ליתר דיוק- פעם בשבועיים לפחות. אך עם זאת, מומלץ להשתמש בטכניקה המותאמת לסוג החומר המרכיב את ריהוט הגן. לדוגמה, כשמדובר על פינות אוכל אלומיניום ניתן להסתפק בניקיון עם מים וסבון בלבד. ידוע כי ריהוט גן מאלומיניום איכותי וקל לניקוי. כך גם לגבי מערכות ישיבה מראטן/ פינות אוכל ראטן, אותם ניתן לנקות באמצעות מים חמים וסבון בלבד. מערכות ישיבה מאלומיניום ומערכות ישיבה מראטן הן הבחירה המושלמת עבורכם בכל הקשור לתחזוקה וניקיון. אולם כשמדובר ברהיטי גן מעץ, יש לשטוף את העץ עם צינור מים בלבד, וניתן להשתמש בספוג כדי לנקות אותו היטב. בנוגע לריפוד הריהוט, מומלץ לרכוש כיסויים אשר ניתנים להסרה ושטיפה במכונת הכביסה, בכך תוכלו להימנע מלרכוש כיסויים חדשים אשר אינם יכולים להתכבס, וכך תוכלו לחסוך כסף.


שמירה על ריהוט חוץ

בכדי לשמור על ריהוט הגן שלכם במצב הטוב ביותר, מומלץ בחום להשקיע גם בכיסויים איכותיים המתאימים לרהיטים שלכם. אלו ישמשו כמגן מפני פגעי מזג האוויר ולכלוך, בעיקר בתקופות שבהן ריהוט הגן לא בשימוש, כמו למשל בחורף או כאשר אתם לא נמצאים בבית לתקופה ממושכת.
חשוב לוודא שהכיסויים מתאימים בצורה אופטימלית לריהוט הגן שלכם. בנוסף, מומלץ למקם את ריהוט הגן במקום מוגן מהשמש כאשר אתם לא משתמשים בו ולבדוק את הוראות היצרן לניקוי נכון.
בחודשי החורף, כדאי לאחסן את ריהוט הגן שלכם במקום צמוד למקור חום. זה יגן על החומרים מפגיעות הקר ויאריך את חיי השימור שלהם. מקום האחסון המתאים, יחד עם הכיסויים, יכלו לשמור בצורה המיטבית על הריהוט שלכם בכל תנאי מזג האוויר.


סגירת חורף למרפסת

במידה ואתם חיים באזור המתאים לחורף קר וגשום, סגירת המרפסת בעונת החורף יכולה להיות פתרון יעיל לשמירה על ריהוט הגן. כאשר הטמפרטורות יורדות, יש לבצע סגירת חורף באמצעות זכוכיות הזזה, מסכי זיפ או חלונות הזזה. הסגירה תאפשר לכם ליהנות ממרפסת סגורה שאפשר למזג ולהשתמש בה כמו בחדר נוסף בבית, ובנוסף תסייע לשמור על ריהוט הגן לאורך זמן. בעת בחירת פתרונות הזכוכיות המתקפלות, חשוב להתרכז בבחירת צללית המתאימה, שתתקן על מערכת הזכוכיות שהותקנה.
הבחירה הנכונה בצללית תספק הגנה מתאימה מפני השפעות הגשם והרוח, ותסייע לשמור על המרפסת והריהוט הגן במצב מיטבי.

לסיכום

שמירה על ריהוט הגן היא משימה אפשרית וחיונית, בכדי להאריך את השימוש בו וליהנות ממנו בצורה המיטבית. בחירה נכונה של חומרי הגלם הכוללת שימוש בחומרים איכותיים, ניקוי וטיפול באופן קבוע, והתאמת הטיפול לתנאי מזג האוויר, יוכלו לתרום לשמירה אפקטיבית על ריהוט הגן שלכם, ולתרום לכך שתיהנו ממנו לאורך זמן רב.
הבחירה בריהוט גן מאלומיניום/ ראטן היא החכמה ביותר. מערכת ישיבה מאלומיניום ומערכות ישיבה מראטן עמידות לשנים רבות, קלות לניקוי ותחזוקה ושומרות על המראה האיכותי שלהם לזמן רב.