fbpx

ניפוץ מיתוסים: הנה כמה דברים שלא ידעתם על ריהוט גינה

בעידן המודרני, חיפוש אחר ריהוט לגינה הפך למשימה די מאתגרת. המגוון הגדול של הסוגים, החומרים והעיצובים יכול לגרום לבלבול וליצירת מיתוסים שונים בנוגע לבחירת הריהוט המדויק. איך בין כל השפע הזה אפשר לבחור בצורה הטובה ביותר? לשם כך התכנסנו: כדי לשבור את המיתוסים הנפוצים ולספק עצות לבחירת ריהוט הגינה המתאים עבורכם.

  1. "כל סוגי הריהוט יכולים להתמודד בכל סוגי מזג האוויר"

יש מיתוס נפוץ שמדבר על כך שכל סוגי הריהוט יכולים להתמודד בכל סוג של מזג אוויר,
בין אם מדובר על ריהוט גן ובין אם מדובר על ריהוט למרפסת. אך כפי שהמציאות מצביעה, הדבר תלוי למעלה מכל דבר בחומרים ממנו הריהוט עשוי. ריהוט לגינה שעשוי מקש ועץ ככל הנראה ידרוש טיפול מסיבי, ולא יחזיק מעמד לא בגשם ולא בשמש. ריפוד מבד טבעי אינו עמיד בכלל למזג האוויר, ועשוי להיהרס לאחר תקופה לא ממושכת. ריהוט אשר עשוי מברזל עלול להחליד בו בסופו של דבר וריהוט שלא מיוצר או מורכב באופן מקצועי (לא משנה ממה הוא עשוי) יפגע ב'תפרים' שלו ממים ושמש ישירה.
אם כך, בטח אתם שואלים את עצמכם – איזה ריהוט בעצם כן יכול להתמודד בכל המצבים?
ריהוט גן מאלומיניום וריהוט גן מראטן הם הפתרונות שלנו. מדובר בחומרים עמידים וחזקים, שלא דורשים טיפול תכוף ולכן מהווים פתרון אידיאלי לאלו שמחפשים עמידות במגוון תנאי מזג אוויר.

  1. "החומר העמיד ביותר לריהוט גן הוא פלסטיק"

יש לא מעט אנשים שחושבים באופן מוטעה מאוד שרק ריהוט גינה מפלסטיק יכול לעמוד בפגעי מזג האוויר ולהחזיק מעמד שנים על גבי שנים. למעשה, למרות שפלסטיק איכותי אכן עמיד במים ואפילו יכול להיות עמיד לקרינת שמש ישירה, הוא לא החומר היחיד שידוע באיכותו. פלסטיק, איכותי ככל שיהיה, די סובל משמש חזקה וכידוע – במדינת ישראל יש לנו שמש בשפע. ריהוט גינה מפלסטיק שעומד בשמש יסבול מדהיית צבע ועשוי אפילו להפוך לשביר. ולכן אם כבר קונים פלסטיק מומלץ לרכוש מסוג פוליפרופילן הידוע כפלסטיק איכותי, כמו למשל במגוון הכיסאות שלנו. כמו שנאמר קודם, אלומיניום וראטן הם חומרים מומלצים יותר בשל עמידותם. תוכלו למצוא אצלנו מערכת ישיבה לגינה מראטן שתתאים בדיוק לצרכים שלכם, כמו מערכת ישיבה תלת מושבית ראטן אופוריה שעשויה להתאים לכל גינה, או פינת ישיבה למרפסת מאלומיניום, כמו מערכת ישיבה אלומיניום סיישל חבלים, אחת הפייבוריטיות שלנו.

  1. "ריהוט גן איכותי חייב להיות יקר"

מיתוס זה שאומר שככל שריהוט גן יקר יותר כך הוא איכותי יותר אינו בהכרח נכון – אין צורך לפשוט שום כיס ושום ארנק כדי לקבל תמורה איכותית. המחיר של ריהוט לגינה יכול להשפיע על רמת האיכות, אך המחיר לא יכול לשמש כקריטריון בלעדי. ישנם פרמטרים רבים אחרים שצריכים להתרכז בהם כאשר מחליטים על איכות הריהוט. יש לבדוק את החומרים המשמשים לייצור ולוודא שהם עמידים במזג האוויר ולא יתרקמו תחת השפעת חומרי הגלם. כל ריהוט גן יקר לאו דווקא איכותי, וכל ריהוט זול לאו דווקא לא איכותי. תשומת לב לחומרים, ייצור, ופרמטרים נוספים, יכולה לעזור לך לבחור את הריהוט המתאים ביותר לצרכיך. אצלנו בענק הגן, תמיד תוכלו למצוא מבצע ריהוט גן אטרקטיבי שיוכל להתאים לכם לקנות ריהוט איכותי, כמו למשל פינות אוכל, שולחן למרפסת או פינת ישיבה במחיר נוח לכל כיס.

  1. "מיטות שיזוף זה רק לים"

אנחנו יודעים שמה שעולה לכם לראש כשאומרים מיטות שיזוף זה כנראה ים. אבל באנו לנפץ את זה-
כי לא ככה זה אמור להיות. מיטות שיזוף אינן רק עוד רהיט, אלא מדובר בפריט ריהוט גן המאפשר לנו ליהנות משכיבה מלאה או חלקית באוויר הפתוח, לשכב ולהתמסר לקרני השמש וליהנות מהבריזה, ואפילו להשתזף על הדרך. ניתן לשתות משקה מרענן ביד וליהנות מספר, לנהל שיחה נעימה עם חברים או בני משפחה, ובאופן כללי להעביר את הזמן בכל דרך. מעבר לפונקציונליות של מיטות השיזוף, היום מיטות השיזוף מגיעות במגוון עיצובים מודרניים ומגוונים, מיוצרות ממגוון רחב של חומרי גלם, ומתאימות לכל סגנון עיצובי ולכל חלל. אצלנו, תוכלו למצוא מיטות שיזוף איכותיות ונוחות, אשר עמידות בפני קרני השמש ובפני כל תנאי האקלים ומתאימות לשימוש חיצוני בצורה מושלמת. תוכלו גם למצוא אצלנו מגוון רחב של קונכיות לגינה ולמרפסת, בגדלים שונים ובחומרי גלם שונים, על מנת לייצר לכם חווית שיזוף מהנה ונוחה ככל האפשר. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל לדעתנו- מי צריך ים כשאפשר להתפנק בקונכייה מושלמת מול לנוף בחלל החיצוני של הבית?

לסיכום

אם עד כה הייתם מבולבלים, אנו מקווים שהצלחנו לשבור לכם כמה מיתוסים ואמונות, לעשות לכם קצת סדר, ולתת לכם ידע נוסף שיוכל לשמש אתכם בבחירת ריהוט גן שיתאים לכם בצורה המיטבית.