fbpx

עיצוב המרפסת בחורף 2023: הטרנדים החמים בריהוט גן

בטח חשבתם לעצמכם שאם החורף מגיע, אז צריך להיכנס הביתה ולהיפרד מהמרפסת ומהגינה.
אז זהו, שלא. במזג האוויר הישראלי, רוב ימי החורף נעימים בהרבה לישיבה בחוץ מרוב ימות הקיץ החמים.
לכן, החורף הוא הזמן המושלם לשדרג את המרפסת שלכם וליצור פינה חמה, כיפית ונעימה,
שתוכלו לשבת בה וליהנות עם איזו קערת מרק טובה, או אפילו רק שוקו חם.
אבל רגע, לפני שאתם ניגשים להפוך את המרפסת שלכם למקום נעים, מזמין ואיכותי,
אולי כדאי שתכירו את הטרנדים החמים בריהוט לגן לחורף 2023.


ריהוט הגן בחורף

הטרנד הנוכחי בעיצוב הגינה שם דגש על יצירת חוויה חיצונית מושלמת, שלא תהיה רק מרשימה ומלאה בסטייל, אלא גם פונקציונלית, איכותית ועמידה. כי למה או או, כשאפשר בעצם גם וגם?
בחירת ריהוט הגן המתאים ביותר דורשת תכנון שישלב בתוכו מראה אסתטי ופרקטיות. לכן יש לקחת בחשבון חומרים שיהיו עמידים בכל תנאי מזג האוויר, כמו למשל אלומיניום וראטן, המהווים חומרים עמידים ואיכותיים, ובכך ניתן ליהנות מהם לאורך כל השנה בשל התאמתם למזג האוויר הישראלי.

מערכת ישיבה מאלומיניום

מערכות ישיבה מאלומיניום הן בחירה נפלאה למי שמחפש לשדרג את המרפסת או הגינה שלו בצורה אלגנטית ומודרנית. האלומיניום הוא חומר קל, אך חזק ועמיד, ולכן מהווה בחירה פופולרית בקרב מי שמחפש איכות גבוהה ועמידות לזמן רב. בעיקרון, ישיבה מאלומיניום יכולה להסתדר עם כל סגנונות העיצוב – מהקלאסי והאלגנטי ועד למודרני והייטק. כמו כן, הזמינות של עיצובים בשלל צבעים וגמישות בכמה סוגי ריהוט מאלומיניום נותנת לך את האפשרות להתאים את המערכת לסגנון החיצוני שלך. למשל, מערכת ישיבה MESH היא מערכת שלא היינו מתנגדים ליהנות ממנה בחורף.
בנוסף, אחד מיתרונות המערכות מאלומיניום הוא עמידותן לתנאי מזג האוויר, כך שאפשר להיות בטוחים שהריהוט יתמוך בך גם בחורף גשום וגם בקיץ חם.


מערכת ישיבה מראטן

מערכות ישיבה מראטן הן הטרנד החם בעיצוב החיצוני של הבית, ובפרט על המרפסת. הראטן הוא חומר סינטטי מופקד המדמה את מראה והתחושה של קניית ריהוט מטבעי, אך עם יתרונות של קלות משקל, עמידות למזג האוויר וקלות תחזוקה. בעיצוב המרפסת לחורף 2023, מערכת ישיבה מראטן היא לא רק פונקציונלית אלא גם מתקדמת ומלאה בסטייל. הראטן מגוון כל כך שאפשר למצוא מערכות ישיבה במגוון צבעים וסגנונות שיתאימו לכל סוגי העיצוב. למשל, מערכת ישיבה לינקולן היא דוגמה מושלמת לכך.
זהו הפתרון האידיאלי לאלו שרוצים לשלב בין הפונקציונליות לבין האסתטיקה, וליצור מרפסת או גינה מושלמת, שתשדרג את חוויית השהייה בה.

לקנות חכם

אם כבר להשקיע בשדרוג ריהוט הגן, כדאי לשקול לקנות במבצע ריהוט גן. אצלנו, יש לכם הזדמנות לרכוש את הריהוט במחירים שמתאימים לכל תקציב. הזדמנות כזו נדירה תמיד מגיעה עם פריטים איכותיים, מעוצבים ועמידים שניתן ליהנות ולהתפנק מהם לאורך זמן רב. לדוגמה, מערכת ישיבה אלומיניום דגם ZEN, היא מערכת שיכולה להתאים לכל כיס, וגם קשה שלא להתאהב בה.

כוכבת המרפסת

פינת אוכל לגינה היא הכוכבת של כל מרפסת. פינת אוכל איכותית, שעשויה מחומרים עמידים תוכל לתת לכם תחושה של בית ונוחות מושלמת. היא לא רק מקום לארוחות, אלא גם מרכז חברתי שמשלב בתוכו נוחות וסטייל. המגוון בסגנונות ובחומרים מאפשר למצוא את הפינה המושלמת המשלבת בין הנוחות לבין העיצוב היוקרתי, ובכך להפוך כל ארוחה לחוויה יוקרתית. לשם כך, השקיעו בשולחן נוח ועמיד, אשר יוסיף למרפסת אסתטיקה ופרקטיקה. שולחן כזה הוא נקודת המפגש המושלמת לפגישות, ארוחות, ורגעים יפים עם חברים ומשפחה. בחירת שולחן איכותי, תיצור אזור פרקטי ומלא בסטייל להנאה מהחיים באוויר הפתוח. הקפידו לבחור שולחן עם עמידות במים, כדי לשמור על איכותו לאורך זמן.


מטבח חוץ, מנגל ומעשנת לגריל גז

בחורף 2023, המטבח החיצוני הוא לא רק מקום לבישול, אלא גם ממש מרכז חברתי. התחושה החמה של עיצוב מטבח חוץ יכולה להוסיף למרפסת שלכם את האווירה הפרטית והאירוחים החברתיים. מבצעים על מטבח חוץ יכולים לכלול שלל אפשרויות, כולל פריטים מתקדמים כמו כיריים גז, תנורי פיצה, ושולחנות עמידים במים. זהו הזמן להשקיע במטבח חוץ שלא רק יבשלו בו בסטייל, אלא גם יעניק למרפסת או לגינה מראה ייחודי ומתוחזק. תוכלו להשקיע גם במנגל חוץ, ובכך להוסיף אפשרויות בישול חדשות לתפריט. המנגל יכול להיות לא רק מכשיר בישול, אלא גם פריט אסתטי ומדויק שיתאים לסטייל של המרפסת שלך. בנוסף לכך, תוכלו להשקיע במעשנת לגריל גז, שמשמשת כבישול מתקדם ופרקטי. בחירת מעשנת לגריל גז במבצע היא לא רק הוספה לאפשרויות הבישול, אלא גם הזדמנות להשיג פריט איכותי במחיר נוח, שיכול לשפר פלאים את החוויה שלכם במרפסת או בגינה.

לסיכום

עם הטרנדים המדהימים של ריהוט לגן לחורף 2023, תוכלו ליצור את החוויה החיצונית המושלמת ולהתמקד בפרטים החשובים – סטייל, נוחות ופרקטיקה. כך, תוכלו ליצור את המרפסת המושלמת שתשאיר את האורחים שלכם רק עם שפע של מחמאות. בחירה בריהוט יציב, אלגנטי, ופונקציונלי יכולה להפוך את המרפסת או את הגינה שלכם שלכם למקום האהוב על כולם בבית. תוכלו להתרשם ולקחת השראה מעמוד "לקוחות משתפים" בו ניתן לראות את גלריית התמונות מביתם של לקוחותינו.

עיצוב ללא שם (71)
מערכת ישיבה ראטן- דגם לינקולן