fbpx

הכירו את קולקציית ה-LUXURY של ריהוט ענק הגן

מערכת ישיבה סיישל

בריהוט ענק הגן, אנו דואגים לספק לכם את ריהוט הגן והמרפסת המתקדם ביותר. הן בפן העיצובי, הנוחות המושלמת והן בחומרי הגלם האיכותיים. כל זאת על מנת לייצר לך חווית שימוש מהנה ונוחה ככל האפשר. קולקציית ה-LUXURY שלנו מקפיצה את חווית ריהוט הגן לרמה חדשה של איכות ויוקרה ונותנת לכם חווית נוחות מהסרטים ממש בבית שלכם.

הקולקציה מציעה מגוון של מערכות ישיבה, פינות אוכל, ערסלים וקונכיות אם באלומיניום או ראטן במגוון רחב של צבעים ועיצובים שיתנו מענה לכל גינה, מרפסת ובית. ואנחנו שמחים להכיר לכם את כוכבי הקולקציה שלנו.

משפחת סיישל החלומית

קולקציית סיישל מחמיאה לשם שלה מכיוון שזו נותנת לך להרגיש כאילו את.ה נמצאים בחופשה יוקרתית באיי סיישל תחת שמש חמה מול ים כחול וצלול. לקולקציה יש מראה ייחודי ביותר. היא שזורה מחבלי טקסטליין עבים על שלדת אלומיניום ובעלת כריות וריפוד נעים ומפנק שפשוט לא רוצים לקום ממנו. לקולקציה לוק מאוד מודרני, בקו נקי אך בעל אופי שיעלה לרמה אחרת את העיצוב של כל גינה ומרפסת. הקולקציה כוללת מערכת ישיבה, קונכיית רביצה וערסל בצבעי אפור בהיר, אפור כהה ושמפניה.

לצפייה בקולקציית סיישל ומידע נוסף

מערכת ישיבה סיישל
מערכת ישיבה סיישל

 

מערכת ישיבה לה-מאר

גם כאן השם של מערכת הישיבה מתאימה לה בול כי גורמת לך לחשוב שאתה בחופשה בים (מאר). מערכת הישיבה מורכבת מספה תלת מושבית, 2 כורסאות ושולחן קפה העשויים מאלומיניום המשולב עם עץ טיק שמוסיף למראה מאוד מודרני ונקי טאץ' יותר טבעי ולוקחת אותך ישר לחוף. מערכת הישיבה מגיעה בצבע אפור כהה ולבן. בשילוב עם צבע העץ הטבעי המערכת תתאים למראה של כל גינה ותהפוך בקלות להיות מוקד תשומת הלב.

לצפייה במערכת ישיבה לה-מאר ומידע נוסף

מערכת ישיבה לה-מאר
מערכת ישיבה לה-מאר

מערכת ישיבה דובאי

כשחושבים על דובאי חושבים על יוקרה, אלגנטיות ופאר. מערכת הישיבה הזאת משדרת את כל האלמנטים האלה בנוסף לנוחות ואיכות חומרים ללא תחרות. מערכת ישיבה דובאי מורכבת מספה תלת מושבית, שתי כורסאות רחבות ומפנקות ושולחן עגול. היא עשויה מאלומיניום ובעלת חיפוי חבלים רחבים ששזורים בצורה מדהימה. המערכת הזו היא הדוגמא המושלמת לאיך טבע ומודרניות נשזרים ביחד ליוקרה ונוחות.

לצפייה במערכת ישיבה דובאי ומידע נוסף

מערכת ישיבה דובאי
מערכת ישיבה דובאי

משפחת סורנטו הייחודית

קולקציה שכולה מדברת סטייל, אווריריות ומתאימה בול למי שמחפש משהו קצת שונה לגינה או למרפסת שלו. הקולקציה כוללת מערכת ישיבה וקונכיית רביצה בגוון שהוא מיקס של צבעי אפור מודרניים. המערכת מורכבת מספה היכולה להכיל 5 אנשים, שתי כורסאות נוחות ושולחן קפה בעל זכוכית מחוסמת. היא עשויה מראטן נצרים רחב השזור בצורה מאוד מיוחדת שנותן למערכת מראה מאוד קליל, אוורירי. המראה מיוחד של קולקציית סורנטו יכול להתאים מושלם לכל גינה אך במיוחד לגינות יותר קטנות וכך המרחב לא יראה עמוס, נותן הרגשה שהמרחב יותר גדול ממה שהוא באמת.

לצפייה במערכת ישיבה סורנטו ומידע נוסף

 

מערכת ישיבה סורנטו
מערכת ישיבה סורנטו

מערכת ישיבה מרטיניק

לפעמים היופי הוא בפשטות ומערכת הישיבה מרטיניק היא תמצית היוקרה והיופי שיש בפשטות ומינימליזם. מערכת הישיבה מורכבת מספה תלת מושבית, שתי כורסאות ושולחן, בעלת קווים מאוד נקיים. בלי "רעש וצלצולים" יודעת לקחת כל גינה ומרפסת ותת לה מראה יוקרתי חסר פשרות. אולי הפשטות היא ביופי אך לא התפשרות באיכות – היא עשויה מאלומיניום איכותי שמגיע במגוון רחב של צבעים, בעלת כריות עבות לנוחות מקסימליות וכמו כל ריהוט הגן שלנו עמידה באופן מושלם למזג האוויר שלנו וחסינה מקרני הUV של השמש.

לצפייה במערכת ישיבה מרטיניק ומידע נוסף

 

מערכת ישיבה מרטיניק
מערכת ישיבה מרטיניק

מערכת ישיבה אופוריה

אם שאר קולקציית LUXURY נוטפת כולה קו נקי, מודרני עם אלמנטים של טבע – מערכת ישיבה אופוריה משאירה אותנו בעיר ולוקחת אותנו ישירות ליערות הגשם הטרופיים. מערכת הישיבה עשויה מראטן עגול ויוקרתי בצבע במבוק שנותן מראה קליל יותר למעטפת העץ. היא כוללת שולחן קפה בעל זכוכית מחוסמת, ספה תלת מושבית וכורסאות רחבות העשויות מבד SUNBRELLA שמקורו מספרד בגוון אפור שנותן לעץ לקחת את הבמה. אם אתם חולמים על מראה כפרי, טבעי עם טוויסט שיקי מערכת ישיבה אופוריה היא הפתרון המושלם.

לצפייה במערכת ישיבה אופוריה ומידע נוסף

מערכת ישיבה אופוריה
מערכת ישיבה אופוריה

 

אם אתם נופשים בסיישל או חיים את חיי עיר הגדולה, קולקציית ה-LUXURY של ריהוט ענק הגן מתאימה כמו כפפה לכל סוג של גן או מרפסת. כל אחד יכול למצוא את הסטייל המושלם שלו במבחר במדהים הזה, בנוסף לאיכות חסרת פשרות ותאימות לכל מזג אויר, כך שתוכלו להנות ליהנות מהיוקרה בכל עונה של השנה.