fbpx

איך להיערך לאירוח במרפסת לקראת החגים

המרפסת היא חלל בלתי נפרד מהבית שלנו ולפעמים אנחנו לא יודעים לנצל אותה היטב. לרוב אנו רואים במרפסת מקום המשתמש אותנו לצאת ולנשום אוויר בבית, אך חשוב לזכור כי המרפסת יכולה לשמש כחלל מדויק לאירוח מפנק ונעים באוויר הפתוח. תקופת החגים היא ההזדמנות המושלמת לנצל זאת וליהנות מיתרונותיה הנסתרים של המרפסת שלנו. כדי לעשות את זה בצורה הטובה ביותר עלינו להבין את החשיבות של בחירת ריהוט גינה מתאים תוך תכנון וסידור החלל ולעשות זאת באופן שיתאים לאירוח מרווח ונוח כדי שהאורחים שלנו יצאו עם טעם של עוד. הדגש על הפרטים הקטנים הוא מה שיקבע את אווירת ואיכות האירוח ולכן ריכזנו לכם את הטיפים החשובים ביותר לאירוח שלא יישכח.

איך נעשה זאת? 5 טיפים לאירוח המושלם!

1 .ריהוט הגינה שלנו הוא הפנים של המרפסת ולכן עלינו לבחור בריהוט גן איכותי ועמיד לתנאי מזג האוויר הישראלי, מעוצב ומתאים לצורת המרפסת כך שיאפשר מרווח יחד עם תחושה מפנקת ונעימה לאורחים שלנו. אנו ממליצים לרכוש ריהוט גן אלומיניום אשר ידוע באיכותו ועמידותו למזג האוויר הישראלי ולאורך שנים. בחומר גלם כמו אלומיניום התחזוקה מינימאלית ולא דורש ניקוי בחומר מיוחד/ כיסוי או טיפול כלשהו.מערכות ישיבה ופינות אוכל אלומיניום מאוד קלות לניקוי וכל מה שנדרש זה קצת סבון ומים, אפילו ניתן לשטיפה בצינור בחצר והיא כמו חדשה.

2. בחירת שולחן מרפסת והתאמתו לסוג האירוח זהו הטיפ החשוב ביותר. בחירה נכונה בשולחן מרפסת תקל עליכם בעת האירוח. אנו ממליצים לרכוש שולחן מרפסת נפתח שיאפשר סוגי אירוח שונים ויתאים לכל סיטואציה, גם לאירוח קטן ואינטימי וגם במקרה של אירוח גדול עם הרבה אורחים כך שתוכלו לפתוח ולסגור את השולחן בהתאם לצורך.

3. בחירת התאורה המושלמת והתאמתה לאווירת האירוח חשובה לא פחות לחוויה הכוללת, אם האירוח מתחיל באור וממשיך לשעות הערב יש לזכור שעלינו להמשיך את האווירה הנעימה שהגיעו איתה האורחים אל תוך הערב. נעשה זאת בעזרת שימוש בתאורה חמימה ומלטפת בגווני הצהוב, ניתן להוסיף שרשרת אורות עדינה ולתלות אותה בין שתי קצוות המרפסת לתחושה מפנקת של מסעדת יוקרה ובכך להרים את רמת האירוח ולשמור על תחושה נעימה אצל האורחים שלנו.

4. סידור השולחן בעזרת כלי הגשה מעוצבים והתאמתם לאווירת האירוח. אנו ממליצים להשתמש בסט תואם המעוצב בצורה קלאסית ועדינה שיתאים בגווניו לסגנון האירוח, תוך ניצול נכון של המקום על השולחן על מנת ליצור תחושה מרווחת ולא עמוסה כך שנוכל להגיש את האוכל והשתייה בצורה נוחה ונגישה לסועדים.

5.מוזיקה ויין- אין כמו השילוב המושלם של מוזיקה טובה ויין… אם נשלב זאת בתוך ארוחה מפנקת באוויר הפתוח נגיע לאירוח המנצח שישאיר את האורחים שלנו עם תחושה של עוד. חשוב להכין מראש רשימת השמעה שתתאים לאווירת האירוח, בחירת שירים נכונה מראש בפלייליסט שרץ לאורך כל האירוח תשפר את רמת האירוח ותרים לתחושה של מסעדה מפנקת.

 

שולחן אלומיניום נפתח ל-4 מטר בגוון אפור כהה
שולחן אלומיניום נפתח ל-4 מטר בגוון אפור כהה
מערכת ישיבה אלומיניום ריו פלוס - אפור כהה
מערכת ישיבה אלומיניום ריו פלוס – אפור כהה