fbpx

פינות אוכל לגינה: איך עברנו לאכול בחוץ?

שהייה בחוץ היא מקור לאושר ודואגת לשמור על בריאותינו דרכים שונות, ואכילה בחוץ יכולה לשדרג גם את הארוחה הכי פשוטה. המזג האוויר הישראלי מאוד נעים לשהייה בחוץ ביום ובערב ברוב ימי השנה ומזמין אותנו לבלות בחוץ כמה ביותר. אם פינת אוכל מראטן או אלומיניום, זאת דרך נהדרת לשדרג את החלל החיצוני של החצר או המרפסת שלכם וליהנות מארוחה טעימה עם האנשים הקרובים אליכם בנוחות מקסימאלית של ביתכם – אך בחוץ. אם מדובר בגינה קטנה או גדולה המוצרים שלנו יכולים להפוך אותה למקום אירוח מושלם ואנו מציעים מגוון רחב של פינות אוכל מראטן, אלומיניום במגוון רחב של עיצובים וצבעים, כיסאות בודדים ומוצרים משלימים כגון שמשיות ושולחנות צד, כל מה שנשאר זה לבחור.

פינת אוכל אלומיניום מלבנית דגם פרייד
פינת אוכל אלומיניום דגם פרייד

איך בוחרים פינת אוכל לגן?

  • עמידות למזג אוויר – שולחן האוכל נשאר בחוץ לאורך העונה ולכן מומלץ לברר האם היא מתאימה לתנאי מזג האוויר. המון פעמים בוחרים ריהוט לפי נראות החיצונית, אך לא מבררים לגבי האיכות של המוצר והאם הוא מתאים לתנאי מזג האוויר באזור בו אתם מתגוררים. במידה ולא זה משהו שעלול להביא להרס חומר פינת האוכל או להוצאות כלכליות מיותרות על תיקון או החלפת חלקי שולחן/כיסאות. בגלל השינויים במזג האוויר בארץ חשוב להבין גם כיצד לתחזק נכון את פינת האוכל לפי סוג החומר ממנו היא עשויה לרבות ראטן או אלומיניום כך תוכלו ליהנות ממנה לאורך שנים רבות.
פינת אוכל עגולה מראטן דגם אינדונזיה
פינת אוכל עגולה מראטן דגם אינדונזיה
  • חומר – אם אתם אוהבים מראה וינטג', כפרי או מודרני ומינימליסטי החומר ממנו עשויה פינת האוכל משפיע על הסטייל שתבחרו לגינה או המרפסת ולכל חומר גלם יש את המאפיינים המיוחדים שלו וכמובן תחזוקה שמתאימה במיוחד לו. הפופולאריים ביותר: פינות אוכל מאלומיניום ופינות אוכל מראטן.
    • ראטן – הוא למעשה חומר אותו מייצרים מ-PVC. הראטן נותן מראה עץ שזור, כפרי לגינה שלכם וקיים במבחר שולחנות אוכל, מערכות ישיבה וערסלים. מבחינת חומר הגלם, מדובר בחומר שמאוד קל לניקוי ואין דרישה מיוחדת לתחזוקה. הראטן עמיד למזג האוויר בארץ, אולם כן מומלץ לכסות אותו בימים גשומים בכיסוי ריהוט גן מתאים.
    • אלומיניום – היתרון בפינת אוכל מאלומיניום היא כי החומר הוא "אל חלד" – כלומר מונע ודוחה חלודה מה שמתאים למזג אוויר יותר לח וגשמי. בנוסף, האלומיניום הוא חומר קל וזה הופך אותו להיות אידיאלי לשמש כפינת אוכל בחוץ. הרהיט כמעט ולא דורש תחזוקה חוץ משטיפה במים ועמיד למזג האוויר הישראלי. הוא מושלם למי שאוהב מראה מודרני, נקי ומינימליסטי ויכול להתאים לכל מרפסת וגן.
פינת אוכל עגולה אלומיניום דגם נבאדה
פינת אוכל אלומיניום דגם נבאדה
  • צורה וגודל – אולי תמצאו את פינת האוכל המושלמת לתנאי מזג האוויר ובעיצוב והחומר גלם המושלם אך לא תמיד היא תתאים לגודל הצורה של הגן או המרפסת שלכם. חשוב לבדוק לפני כן שהיא לא גדולה או קטנה מדי לגינה וגם איך תשתלב בה עם שאר רהיטי הגינה הקיימים. חשוב לקחת בחשבון דברים כמו כיוון השמש כדי שיהיה נעים לשבת שם בכל שעה של היום, באיזה צורה פינת האוכל תהיה – יש פינות אוכל עגולות, מרובעות ומלבניות. במידה ומדובר בגינה או מרפסת קטנה פינת אוכל עגולה תתאים יותר טוב אם השטח הוא מוגבל. במקרה כזה, תמיד כדי למדוד את גודל הגינה/מרפסת לפני שמבצעים את הרכישה. נקודות אלו חשובות כדי לספק לכם ולאורחים שלכם חווית ישיבה נוחה, טובה ומרווחת בכל ימי השנה.
  • תקציב – כמובן המחיר הוא פונקציה חשובה וחשוב להבין מה התקציב שתרצו להשקיע. אם החלטתם להשקיע בפינת אוכל לגינה חשוב לדעת כי אתם מקבלים את התמורה הכי טובה תמורת המחיר אם בגין איכות החומר, עמידות למזג אוויר ועיצוב. ריהוט ענק הגן מציעים מרחב גדול של שולחנות אוכל לגינה במחירים הכי משתלמים בשוק באיכות הכי גבוהה.

לסיכום, שולחנות אוכל לגינה ולמרפסת צריכים להיות איכותיות, להתאים לתנאי מזג האוויר ולתאים לעיצוב שטח הגינה/מפרסת שלכם.

בריהוט ענק הגן הענק לא תתפשרו על איכות, תהנה גם מפינת אוכל איכותית, יפה ומארוחות מהנות באוויר הצח תחת כיפת השמיים.

מוזמנים להינות ממגוון רחב של פינות אוכל וקפה

SALE
שלם וקח
SALE
שלם וקח
SALE
שלם וקח
לכל פינות האוכל