fbpx

להיות בחצר הבית ולהרגיש בתאילנד: זה אפשרי

מיטת שיזוף זוגית מאלומיניום דגם בהאמס – לבן

בעידן המתוח והאינטנסיבי שבו אנו חיים, יצירת פינה של שקט והנאה במרפסת הבית יכולה להיות כמו טיסה מהשגרה השוחקת והיום-יומית. ומה יותר טוב מאשר להרגיש כאילו אתם בתאילנד, כשבפועל אפילו לא שילמתם על כרטיס טיסה? לנו זה נשמע כמו פתרון מושלם.
בטח אתם לא מאמינים לנו שאפשר לעשות את זה. אז תנו לנו לחדש לכם: באמצעות ריהוט נכון של חצר הבית או של המרפסת, ניתן ליצור פינה שתגרום לכם להרגיש בחופשה הכי אקזוטית ומפנקת שיש.

מערכות ישיבה שירגישו כמו חופשה

דמיינו רגע שאתם יושבים במקום הכי נוח בעולם, ומרוב שהוא נוח אתם אפילו נרדמים.
בוקר טוב, זה לא חלום, זו המציאות אצלנו. מערכות הישיבה שלנו יספקו לכם את הפתרון המושלם לנוחות ואיכות, בדיוק כמו שהייתם מדמיינים בחופשה שלכם.
אם אתם יותר אנשים של מערכות ישיבה מאלומיניום, אנחנו ממליצים לכם על מערכת ישיבה אלומיניום סיישל חבלים – שמפניה שתעניק לכם הרגשה של חופשה אמיתית, שלא תרצו להתעורר ממנה.
גם מערכת ישיבה אלומיניום מיוז – שמפניה היא בחירה מושלמת לפינוק של חו"ל. ואם אתם יותר אנשים של מערכות ישיבה מראטן, היינו ממליצים לכם להתפנק על מערכת ישיבה ראטן – לינקולן  Lincoln האיכותית, או מערכת ישיבה מראטן סורנטו – אפור בהיר, שאפילו רק העיצוב שלה יגרום לכם להרגיש בחופשה.

איפה תאכלו בחופשה שלכם?

בפינות האוכל המפנקות שלנו, כמובן. פינות האוכל מאלומיניום שלנו הן לא רק מקום לאכול בו, אלא גם מקום להתפנק בו, כמו שהייתם מתפנקים במסעדה בחו"ל.
לדוגמה, פינת אוכל אלומיניום נפתחת קת'רין – לבן היא איכותית, מרווחת ומפנקת, ותוכל לשמש אתכם גם במרפסת וגם בגינה שלכם. גם פינות האוכל מראטן שלנו יוכלו להיות פתרון בשבילכם.
לדוגמה, פינת אוכל עגולה ראטן – מיקס אפור היא פינת האוכל שלא תרצו לקום ממנה.

לתאילנד באים כדי להשתזף

אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל לדעתנו, חלק בלתי נפרד מתאילנד זה פשוט לשכב מתחת לשמש, בלי לעשות כלום, ולקום שזופים. אנו בענק הגן מציעים מגוון רחב של מיטות שיזוף זוגיות, בגדלים שונים ובחומרי גלם שונים, על מנת לייצר לכם חווית שיזוף מהנה ונוחה ככל האפשר. מיטות השיזוף שלנו הן המתקדמות ביותר, הן בפן העיצובי, הנוחות המושלמת, חומרי הגלם האיכותיים ביותר ועוד. אם אתם מחפשים מיטת יחיד, נוכל להמציא לכם על מיטת שיזוף דובאי – אפור כהה האיכותית והמפנקת. ואם אתם מחפשים מיטה זוגית, מיטת שיזוף זוגית מאלומיניום דגם בהאמס – לבן תתאים עבורכם בול. למביני העניין,
קונכיית רביצה דגם סיישל חבלים – שמפנייה היא הפתרון שכנראה יגרום לאורחים שלכם לרצות לגור אצלכם. עכשיו אתם רק צריכים לדאוג לספר טוב ולשייק טעים.

מי לא אוהב להתנדנד?

ערסלים זאת הדרך המושלמת לבילוי יחיד או משותף בגינה או במרפסת שלכם. אנו מציעים מבחר גדול של ערסלים יחידים וערסלים זוגיים בגימורים והחומרים האיכותיים ביותר. הן בפן העיצובי, והן בפן הנוחות המושלמת. ואנחנו בטוחים שזה יצור את הגינה המושלמת, שתזכיר לכם את תאילנד. ערסל יחיד דגם סיישל חבלים – שמפניה, למשל, הוא ערסל שיכול להתאים לכל גינה ולכל מי שמחפש להתנדנד לבד. כל מי שמעדיף להתנדנד ביחד, ערסל זוגי דגם סיישל Seychelles – שמפניה יוכל להיות עבורו הפתרון המדויק. ערסל זוגי מראטן דגם מונקו – לבן כריות תכלת,
יוכל לתת אווירה מדויקת של שמיים וכיף למרפסת או לגינה שלכם, ולגרום לכם להרגיש בחופשה 24/7.

כמו שכבר הבנתם, לא צריך לקנות כרטיס יקר לתאילנד, כאפשר להכניס אותה הביתה. או יותר נכון, להוציא אותה לחצר הבית.
אצלנו בענק הגן, תוכלו למצוא פתרונות מדויקים כדי להפוך את החצר שלכם בדיוק לחופשה שהייתם צריכים. ומי מאיתנו לא צריך חופשה טובה בשביל להתרענן כמו שצריך?
אז קדימה, לכו תכינו לעצמכם שייק טעים, שימו בגד ים ותהנו מכל רגע. רק אל תשכחו לחזור מתישהו הביתה.

ערסל זוגי מונקו
דגם קנזו
מערכת ישיבה ראטן – לינקולן Lincoln