fbpx

טיפים ורעיונות לעיצוב הגינה לפי קווי עיצוב שונים

קווי עיצוב גינה מגוונים ומעניינים יכולים להעניק למרפסת או לגינה שלכם אווירה ייחודית ומרהיבה. המגוון של פינות ישיבה איכותיות מאלומיניום או מראטן בצבעים שונים מאפשרים לבחור את הסגנון המתאים ביותר לעיצוב החיצוני שלכם. במאמר הזה, אנחנו נציג לכם טיפים ורעיונות לעיצוב הגינה או המרפסת שלכם לפי קווי העיצוב השונים.

קו עיצוב מודרני:

  • בחרו בסט גינה אלומיניום בגווני לבן שחור או אפור ליצירת מראה מודרני וייחודי כמו לדוגמא מערכת ישיבה פרובנס אשר קיימת גם בשחור וגם בלבן, קלאסית בעלת עיצוב של קווים חדים למראה מודרני.
  • בחרו בשולחן לגינה מודולרי המאפשר שינוי והתאמה לפי הצורך והמקום הזמין כמו מערכת הישיבה ZEN.
  • השתמש באביזרים נוספים כך שיתאימו לקו עיצובי מודרני בגווני לבן אפור ושחור, שימוש באביזרים גיאומטרי אשר מייצרים תחושה נקייה ואסתטית.

קו עיצוב קלאסי-

  • בחרו מערכת ישיבה מראטן איכותי בגוונים טבעיים וחמימים שישרו תחושה נעימה יחד עם מראה קלאסי, כמו לדוגמא מערכת ישיבה לינקולן.
  • שלבו זאת עם שולחן העשוי מראטן/ בשילוב עץ טיק איכותי.
  • אל תשכחו לחמם את האווירה עם נרות ואביזרים משלימים למראה החמים והמפנק.

קו עיצוב אורבני-

  • בחרו במערכת ישיבה מאלומיניום בגוונים כמו תכלת, ירוק, טורקיז בשילוב עם לבן כמו למשל מערכת ישיבה מאלומיניום דגם MOSS העשויה מאלומיניום לבן איכותי בשילוב כריות בגוון טורקיז ייחודי.
  • תוסיפו פינות שבילים וצמחיה עשירה כדי ליצור את האווירה האופיינית לעיצוב טרופי, שלבו עציצים בעלי פרחים צבעוניים לתחושת הטבע המרגיע.

קו עיצוב וינטג'-

  • בחרו מערכת ישיבה אשר מעוצבת בסגנון וינטג' עדין כך שישתלב בצורה מדויקת עם המרפסת שלכם ועדיין תהיה תחושה של נוסטלגיה מחממת. כך תוכלו לראות לדוגמא את מערכת הישיבה פנמה- וינטג' מדויקת למראה המפואר.
  • השתמשו באביזרי וינטג' שישתלבו וירימו לתחושה הרצויה במרפסת, כמו לדוגמא- עששיות סולאריות, אגרטלים ועציצים בעלי קו עיצובי תואם ועוד.

בכל קו עיצובי יש כמה חוקים שעלינו לשמור עליהם-

אל תתפשרו על איכות החומרים, זכרו כי תנאי מזג האוויר בישראל יכולים לפגוע במערכת הישיבה ולכן אנו ממליצים לכם לרכוש מערכת ישיבה מאלומיניום או מראטן, שני החומרים הללו ידועים באיכותם ובעמידותם לתנאי מזג האוויר בישראל ונגד קרינת UV מהשמש, מערכות ישיבה העשויות מחומרים אלו ניתנות לניקוי בקלות ואינן מצריכות תחזוקה ייחודית, ניתן לשטוף אותן בעזרת צינור מים ומעט סבון.

זכרו כי כל המוסיף גורע, לפעמים אנחנו רוצים לעצב את המרפסת שלנו באביזרים שונים כדי ליצר חלל נעים וביתי, ניתן לייצר את האווירה הזאת בעזרת אביזר או שניים שיעשו את ההבדל. לרוב אנו נוטים לחשוב שככל שנעצב יותר ונוסיף דברים כך שהמרפסת תראה מעוצבת אך זכרו שחלל פתוח שאינו עמוס הוא הסוד המנצח בכל קו עיצובי שתבחרו.

אל תפחדו לשלב חומרים שונים כמו עץ, מתכת וטקסטיל. בשנים האחרונות נוכחנו לראות כי שילוב נכון של החומרים במוצרים שונים יוצר מראה ייחודי ועניין שמייצר תחושה חדשנית ומעניינת. תוכלו לעשות זאת גם בבחירת מערכת הישיבה וגם בבחירת אביזרים נלווים. תוכלו לראות לדוגמא את מערכת הישיבה מאיו אשר בנויה מבסיס אלומיניום מודרני בגוון אפור כהה בשילוב עם שולחן העשוי מטופ עץ טיק איכותי, קיימת גם בשילוב עם אלומיניום לבן.

לסיכום, למרפסת/ הגינה שלנו ישנה חשיבות רבה, היא המקום השקט לנשום אוויר ולנהות מהנוף, להוריד את הלחץ של היום ולהתפנק. חשוב שנשקיע בה ונשים דגש על הפרטים הקטנים כך שנצליח לעצב את המרפסת בדיוק לפי הרצון שלנו ובהתאם לאווירה שנרצה להשריש בה.

מערכת ישיבה אלומיניום מרטיניק – לבן
מערכת ישיבה סיישל חבלים -שמפניה